Wartość SMS w komunikacji stacji dealerskiej – Maja Wiśniewska i Marek Oczkowski SMSAPI

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:5 mins read

W tym odcinku rozmów Stacji Marketing zaprosiliśmy do rozmowy specjalistów od komunikacji marketingowej kanałem SMS. Mateusz Pośpieszny przepytał przedstawicieli SMSAPI – Maję Wiśniewską i Marka Oczkowskiego – jakie zalety ma kanał SMS nad innymi kanałami dotarcia oraz w jakich konkretnych sytuacjach można go wykorzystać w salonie samochodowym. Dużo miejsca w rozmowie poświęcamy temu jak właściwie zabrać się do zbudowania bazy numerów komórkowych na które później może być kierowana efektywna wysyłka wiadomości. Goście rozmowy przedstawiają też przykłady wykorzystania SMS w branży automotive, a kolejne dodatkowe przykłady załączamy na naszej stronie pod opisem tego odcinka. Dla słuchaczy odcinka firma SMSAPI przygotowała też mały bonus… Zapraszamy do oglądania / wysłuchania odcinka!

Tematy rozmowy

  • czym się zajmuje SMSAPI
  • przewagi kanału SMS nad innymi
  • budowanie bazy SMS – na co zwrócić uwagę
  • do czego wykorzystać komunikację SMS w branży automotive
  • przykład kampanii SMS firmy Ford
  • wykorzystanie komunikacji SMS do ewaluacji NPS
  • kanał SMS vs. social media i komunikacja mailowa
  • jak szybko Polacy odczytują wiadomości SMS?
  • jak chętnie odbiorcy wypisują się z komunikacji SMS?
  • jak skorzystać z darmowej porady od firmy SMSAPI?

Dodatkowe informacje o SMSAPI znajdziesz na stronie https://www.smsapi.pl/