Przychodzi dealer do TVN, czyli jak Addressable TV zmienia reguły gry w promocji lokalnych salonów samochodowych

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:4 mins read

Czy lokalny salon samochodowy może wykorzystać reklamę w ogólnopolskiej telewizji, żeby zanotować skokowy wzrost zainteresowania jego ofertą? Przykład rynku brytyjskiego, gdzie usługa Addressable TV jest dostępna już od jakiegoś czasu,  pokazuje, że jest to jak najbardziej realny scenariusz.

Reklama w telewizji ogólnopolskiej jeszcze do niedawna była tylko w zasięgu firm działających na bardzo dużą skalę i przy budżetach marketingowych, o których lokalny dealer samochodowy najczęściej może sobie tylko pomarzyć. Gość kolejnego odcinka Stacji Marketing – Maciej Ziąbrowski, Business Development & Integrations Director w TVN Discovery Group opowie dlaczego nowa na polskim rynku usługa addressable TV zupełnie zmienia ten stan rzeczy.

O czym jeszcze dowiecie się w odcinku:

🟠 Czym jest Addressable TV i czym różni się od tradycyjnego modelu reklamy telewizyjnej?
🟠 Jak Addressable TV pozwala lokalnym dealerom na działania marketingowe w ogólnokrajowych mediach?
🟠  Jaki jest obecny zasięg i perspektywy dla tego modelu reklamowego?
🟠 Jakie kryteria targetowania grupy docelowej są dostępne w ramach telewizji adresowalnej?
🟠 Jak można łączyć telewizyjne kampanie centralne z lokalnymi w ramach działań marketingowych?
🟠 Jak można łączyć kampanie centralne z lokalnymi w ramach działań marketingowych opartych o Addressable TV?
🟠 Jak kształtuje się koszt reklamy w ramach Addressable TV w porównaniu do standardowego modelu reklamy telewizyjnej?

To tylko niektóre z tematów, które omawiamy w 23. odcinku Stacji Marketing.

Szczegóły oferty TVN Media dostępne są na stronie:  https://www.tvnmedia.pl/oferta/niestandardy/addressabletv 

Biuro Reklamy TVN Media: https://www.tvnmedia.pl/kontakt?tab=2 

Reklamy TV spersonalizowane pod lokalnych odbiorców – nowy sposób na promocję salonu dealerskiego

Pobierz badanie „Samochodowe przyzwyczajenia zakupowe Polaków” zapisując się do newslettera na stronie www.stacjamarketing.pl