BDC w automotive: komunikacja, dane oraz Customer Experience

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

Rola działów BDC w automotive ciągle ewoluuje. Coraz większa liczba dealerów zdaje sobie sprawę z licznych korzyści płynących z posiadania efektywnego BDC w swoich strukturach. Ale jak w ogóle zacząć? I – przede wszystkim – jak zrobić to dobrze? O tym w rozmowie Stacji Marketing z ekspertem w zakresie budowy i organizacji działów BDC – Arturem Załuska.

🚗 dlaczego warto budować procesy i zespoły Business Development Center?
🚗 jakie dane warto znać i analizować w pracy BDC?
🚗 jak cyfryzować salon pod kątem budowy (i rozbudowy) BDC?
🚗 procesy, narzędzia czy zespół – od czego powinniśmy zacząć?
🚗 jak zbudować efektywną komunikację wewnątrz działu BDC oraz z pozostałymi jednostkami firmy? 

To tylko niektóre z tematów, które omawiamy w naszym odcinku! Zapraszamy do obejrzenia ⬇️