Rekrutacja zespołów marketingowo-sprzedażowych w automotive – Zbigniew Paupa MotoKariera

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

Tym razem w rozmowie Stacji Marketing popatrzymy na temat marketingu od innej strony – rekrutacyjnej. Ile osób powinien zawierać efektywny dział marketingu, jakich kompetencji szukać u pozyskiwanych do niego pracowników oraz jak właściwie przygotować taki proces – o tym rozmawiamy ze Zbigniewem Paupą – rekruterem z firmy MotoKariera. Mateusz Pośpieszny poruszy z gościem, także temat samorozwoju pracowników działów marketingu oraz najczęściej popełnianych błędów w procesie rekrutacyjnym. Posłuchaj do końca, aby sprawdzić jaki bonus dla słuchaczy oferuje MotoKariera!

http://www.motokariera.pl/
https://www.linkedin.com/in/zbigniew-paupa-b5676a3b/

Tematy rozmowy:

  • Czym zajmuje się MotoKariera?
  • Obecne wyzwania rekrutacji pracowników w automotive
  • Jak zacząć proces rekrutacji pracownika do salonu?
  • Kroki przygotowania opisu stanowiska i ogłoszenia
  • Jakie są najczęstsze błędy na etapie rekrutacji?
  • Czy jedna osoba zajmująca się marketingiem w salonie będzie wystarczająca?
  • Jak szukać osoby do marketingu do małej stacji dealerskiej?
  • Ja zapewnić dobrą współpracę pracowników działu marketingu i sprzedaży?
  • Uniwersalny zestaw kompetencji przy rekrutacji do działu marketingu
  • Z jakich możliwości powinni korzystać pracownicy, aby rozwijać swoje kompetencje, aby być wartościowym i atrakcyjnym pracownikiem?
  • Czy pracownicy marketingu dbają o swój rozwój?