Rozwój kadry dealerskiej, a zmiany w procesie zakupowym pojazdów – Małgorzata Piasecka Projekt Moto

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

Gościem Mateusza Pośpiesznego jest trenerka z branży automotive – Małgorzata Piasecka. Rozmowa toczy się wokół kompetencji zespołów marketingowo-sprzedażowych w kontekście zmieniających się przyzwyczajeń i oczekiwań klientów. Rozmawiamy o wyzwaniach, sposobach ich przezwyciężenia, ale też o możliwościach jakie niesie okres pandemiczny ze wszystkimi swoimi konsekwencjami. Zapraszamy do oglądania / wysłuchania odcinka!

https://projektmoto.com/

https://www.linkedin.com/in/gosiapiasecka/

Tematy rozmowy:

  • co jest obecnie wyzwaniem w kształtowaniu kadry dealerskiej ?
  • wpływ COVID na cyfryzację procesów
  • jak rozmawiać z klientem, który wie co chce kupić i takim, który dopiero chce to ustalić?
  • organizacja pracy w zespołach sprzedażowych
  • dlaczego teraz jest dobry czas na zredefiniowanie każdego stanowiska w salonie dealerskim?
  • jakie działania przedsprzedażowe można podjąć w internecie?
  • jakie zmiany w rozmowie z klientami niesie wprowadzenie aut elektrycznych?
  • jakie kompetencje zostały określone jako przyszłościowe dla działań marketingowo-sprzedażowych w salonie?
  • jak proaktywnie sprzedawać auta, które pozostały jeszcze na placu dealera?
  • jakie umiejętności pozyskane w czasach pandemicznych przydadzą się w przyszłości?
  • jak proaktywność sprzedawcy może zwiększyć sprzedaż?
  • jak podczas szkoleń i warsztatów pracownicy odkrywają, że mają niezagospodarowany potencjał marketingowy w swoich firmach?