Wideomarketing na stacji dealerskiej – praktyczne porady i przykłady dobrych działań

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:5 mins read
Zmysł wzroku uważany jest za jeden z najważniejszych zmysłów marketingu. Aby zwiększyć sprzedaż należy przyciągnąć uwagę klienta. W natłoku informacji i treści na kanałach social media, może okazać się to wyzwaniem. Warto więc wyróżnić się na tle konkurencji. Sposobem na to może być video marketing. W dzisiejszej rozmowie z ekspertem Januszem Pietroszkiem, dowiesz się czym wyróżniają się treści video oraz jaki sposób możesz wdrożyć je w swojej firmie.

Zamieszczanie treści video w postaci poradników, instruktaży czy prezentacji modeli samochodów jest nie tylko świetną promocją naszego salonu ale również sprawia wrażenie u odbiorcy, że dealer jest ekspertem w dziedzinie. Jest to istotny czynnik w utrzymaniu klienta i zachęcenia go do skorzystania z oferty salonu. Ekspert Janusz Pietroszek wskazuje, że aktualnie panują idealne warunki na wprowadzenie video marketingu dla branży automotive i jest to szansa na wyróżnienie na tle konkurencji. Jak się okazuje, przygotowanie materiałów video nie musi oznaczać wysokich kosztów. Czasami wystarczą chęci, ciekawy pomysł i telefon komórkowy z funkcją nagrywania. 😉 Warto więc przyjrzeć się działaniom video marketingowi, o korzyściach dowiesz się z najnowszego odcinka Stacji Marketing.
Tematy rozmowy:
  • Jakie są korzyści wykorzystywania wideo marketingu?
  • Jakie jest podejście do wideo marketingu w branży automotive?
  • Jak powinien wyglądać dobry content marketing?
  • Jak zacząć wdrażać działania wideo marketingu w firmie dealerskiej?
  • Jakie błędy popełnianie są w publikacji materiałów wideo?
  • Jak podejść do publikowania wideo i jego pozycjonowania?

Gdzie znaleźć informacje o Januszu Pietroszku

Polecany materiał o SEO:

14.12.2021 15:00

Kliknij "ustaw przypomnienie", aby YouTube przypomniał Ci o rozmowie!

Aby otrzymywać na bieżąco informację o tej nadchodzącej rozmowie oraz o następnych – zapisz się na newsletter Stacji Marketing! Wystarczy, że zostawisz swoje imię i kontaktowy adres e-mail.

Zapisz się też na wydarzenie Linkedin