Empatia, jakość i internet w marketingu dealerskim – Mateusz Kowalczyk Toyota Nowakowski

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

Dziś rozmawiamy z p. Mateuszem Kowalczykiem – Managerem ds. Marketingu trzech salonów Toyota Nowakowski: Bielany Wrocławskie, Wałbrzych i Jelenia Góra. Rozmawiamy o cyfryzacji marketingu internetowego i o tym jak z jego pomocą wyróżnić się w oczach klientów.

Tematy rozmowy:
-> Jaką rolę pełnią specjalne strony typu landing page w obecności dealera w internecie?
-> Jaką strategię w obszarze swoich stron internetowych przyjął dealer na obecny rok?
-> Czy można prowadzić kilka kampanii w internecie na raz, czy takie działania się wykluczają wzajemnie?
-> Ile interakcji w internecie podejmuje przeciętny klient zanim kupi samochód?
-> Czy dealer powinien odpowiadać na negatywne opinie pozostawione przez klientów w internecie?
-> Czym może wyróżnić się salon, jeśli musi konkurować z innymi salonami tej samej marki w tym samym mieście?
-> Jaki jest kluczowy element marketingu na jaki stawia Toyota Nowakowski w codziennych działaniach?

Pobierz „Badanie preferencji kontaktu z dealerami” zapisując się do newslettera na stronie www.stacjamarketing.pl

Oglądaj na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UClqJ78_4QtLHPP6vMemUWag
Oglądaj na Facebook: https://www.facebook.com/stacjamarketing/
Słuchaj na Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/stacja-marketing-dobre-praktyki-marketingu-dealerskiego/id1555237720
Słuchaj na Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly93d3cuc3RhY2phbWFya2V0aW5nLnBsL2ZlZWQvcG9kY2FzdC8
Słuchaj na Spotify: https://open.spotify.com/show/4Oin021gV3BM99U2IY583S