Warto prowadzić do Klientów regularną komunikację, aby cały czas istnieć w ich świadomości. Święta Wielkanocne oraz Bożego Narodzenia to idealny pretekst, aby w pozytywny sposób przypomnieć im o sobie, bo kto nie lubi otrzymywać ładnych i szczerych życzeń?
Wysłanie tradycyjnej kartki lub jej elektronicznego odpowiednika to zawsze miły gest, który stawia dealera w dobrym świetle. Takie życzenia to okazanie szacunku, zaufania i serdeczności.
Czy jest już za późno na wysłanie życzeń na nadchodzące święta? Wcale nie! Skorzystaj z listy mailingowej do swoich klientów, wrzuć post na Facebooka i podpromuj go budżetem, a życzenia na pewno zostaną zauważone jeszcze przed świętami!
Przygotowaliśmy zestaw ciekawych inspiracji graficznych do wykorzystania w życzeniach – często opierają się one na prostym koncepcie lub prostym fotomontażu. Poniżej grafiki, które wykorzystywali dealerzy w Polsce i na świecie w ramach wysyłania życzeń na Święta Wielkanocne.