Nowoczesne podejście do kontaktu z Klientem – Błażej Jarząb Grupa LELLEK

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:2 mins read

Dziś rozmawiamy z p. Błażejem Jarząbem z Grupy LELLEK o tym jak innowacyjnie i nowocześnie komunikować się z Klientami salonów samochodowych. Podstawą do rozmowy jest „Badanie preferencji kontaktu z dealerami” przygotowane przez Stację Marketing. Z naszym gościem analizujemy jak otrzymane w badaniu wyniki pokrywają się z codzienną praktyką salonów Grupy LELLEK.

Podczas rozmowy analizujemy:

-> jak zmieniły się preferencje kontaktu online Klientów podczas epidemii?
-> jakie kanały kontaktu zdalnego preferują Klienci?
-> jak zmienił się ruch na stronie salonu 2019 vs 2020?
-> jak pozytywne opinie w internecie wpływają na wybór salonu przez Klientów?
-> czy warto wykorzystywać innowacyjne narzędzia w marketingu online?

Pobierz „Badanie preferencji kontaktu z dealerami” zapisując się do newslettera na stronie www.stacjamarketing.pl

Oglądaj na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UClqJ78_4QtLHPP6vMemUWag

Oglądaj na Facebook: https://www.facebook.com/stacjamarketing/

Słuchaj na Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/stacja-marketing-dobre-praktyki-marketingu-dealerskiego/id1555237720

Słuchaj na Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly93d3cuc3RhY2phbWFya2V0a

Słuchaj na Spotify: https://open.spotify.com/show/4Oin021gV3BM99U2IY583S