Mateusz Pośpieszny ze Stacji Marketing gości Marcina Osiaka z firmy Alcar. Głównym tematem rozmowy jest omówienie możliwości zdalnego zaprezentowania auta Klientowi jako elementu procesu sprzedaży samochodu kanałem online.
Zobacz jazdę próbną samochodem Renault Captur w technologi VR 360*
Tematy rozmowy
-> jakie elementy cyfryzacji działań marketingowych przybrały na sile w ciągu ostatniego pandemicznego roku?
-> jak wygląda cyfryzacja w Polsce vs. Europa zachodnia na przykładzie Grupy Renault?
-> jak projekt jazdy próbnej VR 360* planowany na targi doskonale odnalazł się w pandemicznej rzeczywistości?
-> jakie efekty przyniosła akcja jazd próbnych w VR – sprzedażowe czy wizerunkowe?
-> jakie wyzwania muszą pokonać dealerzy na drodze do dalszego przeniesienia procesu zakupu auta do internetu
-> jak proces sprzedaży auta przez internet będzie wyglądał w przyszłości?
-> czy jest potencjał w wykorzystaniu TikToka w działaniach marketingowych?
Marcin Osiak od 2007 roku związany z branżą internetową, pracował m.in. dla producenta drukarek 3D czy lokalnego wydawnictwa. Specjalizuje się głównie w działaniach Public Relations, tworzeniu treści oraz marketingiem w mediach społecznościowych. W pracy z klientami najchętniej zajmuje się układaniem procesów marketingowych oraz szkoleniami. Z firmą Alcar, która jest koncesjonerem marek Renault i Dacia w Olsztynie jest związany od 2018 roku.
Pobierz „Badanie preferencji kontaktu z dealerami” zapisując się do newslettera na stronie www.stacjamarketing.pl
Oglądaj na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UClqJ78_4QtLHPP6vMemUWag
Oglądaj na Facebook: https://www.facebook.com/stacjamarketing/
Słuchaj na Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/stacja-marketing-dobre-praktyki-marketingu-dealerskiego/id1555237720
Słuchaj na Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly93d3cuc3RhY2phbWFya2V0aW5nLnBsL2ZlZWQvcG9kY2FzdC8
Słuchaj na Spotify: https://open.spotify.com/show/4Oin021gV3BM99U2IY583S
Podcast: Play in new window | Download