You are currently viewing Problemy dealerskich stron internetowych oraz wyzwania w analityce automotive

Problemy dealerskich stron internetowych oraz wyzwania w analityce automotive

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

Tym razem do rozmowy zaprosiliśmy Wojciecha Bernasiaka z View Project, eksperta z wieloletnim doświadczeniem w optymalizacji działań marketingowych i analityki stron internetowych stacji dealerskich. W naprawdę mięsistym wywiadzie dowiecie się:

🟠  Jak powinna wyglądać modelowa ścieżka klienta od pierwszego kontaktu z marką do dokonania zakupu?
🟠  Jaka jest rola kampanii centralnych oraz kampanii lokalnych i jak powinniśmy je łączyć?
🟠  Jakie są wyzwania w realizacji modelowej/idealnej ścieżki i jak najczęściej wygląda rzeczywistość?
🟠  Z jakimi problemami spotykamy się na stronach www branży automotive oraz jak można im zaradzić?
🟠 Co i w jaki sposób mierzyć w ramach analityki marketingowej prowadzonych działań?
🟠  Jak rozpocząć efektywną analitykę i monitorowanie swoich działań przy ograniczonych zasobach?

Dodaj komentarz