Czat jako efektywne wsparcie sprzedaży u dealera

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

Postanowiliśmy nagrać dość nietypowy odcinek, bo… o nas samych. W najnowszej rozmowie na Stacji Marketing, Mateusz Pośpieszny rozmawia ze swoim wspólnikiem z .BespokeChat – Pawłem Antkowiakiem – i omawiają jak czat internetowy może stać się narzędziem efektywnie wspierającym sprzedaż na stacji dealerskiej. Omówimy:

  • o czym należy pamiętać gdy wdrażamy czata na stronach internetowych
  • jakich wyników można się spodziewać po wdrożeniu rozwiązań typu czat (na przykładach m.in. Toyota Dobrygowski oraz Grupa Lellek)
  • czy i dlaczego czat jest ważnym narzędziem komunikacyjnym dla dzisiejszych klientów?
  • dlaczego warto rozważyć czata ponad automatyczne rozwiązania czatbotowe?
  • jakie są najczęstsze błędy popełniane przy wdrożeniu czata na stronie?
  • jak można wprowadzić czat na stronie z pomocą zewnętrznej firmy, takiej jak .BespokeChat?

10.03.2022 15:00

Kliknij "ustaw przypomnienie", aby YouTube przypomniał Ci o rozmowie!

Zapisz się na LinkedIn LIVE