Prognozy i perspektywy dla rynku automotive

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

Ostatni rok był trudny dla rynku motoryzacyjnego. Wchodząc w 2022 mieliśmy nadzieję, że w 2. połowie roku zaczniemy wracać do normalności. Obecne wydarzenia geopolityczne już teraz każą zmienić ten pogląd, gdy nagrywaliśmy ten odcinek Stacji Marketing, od nieco ponad dwóch tygodni trwa wojna w Ukrainie i już teraz wiemy, że sytuacja logistyczna w bieżącym roku nie tylko może się nie poprawić, ale nawet ulec pogorszeniu

🚘  Z Wojciechem Drzewieckim, Prezesem IBRM Samar rozmawiamy o prognozach i perspektywach dla rynku motoryzacyjnego. Poruszamy kilka kluczowych wątków, zgodnie uznając, że każdy z nich mógłby być osobną rozmową na Stacji Marketing.

W trakcie audycji usłyszycie o:
🟠  kontynuacji i możliwych scenariuszach logistycznych
🟠  zmianach pokoleniowych na rynku
🟠  chęci posiadania vs. chęci korzystania z samochodów
🟠  perspektywach dla sprzedaży aut przez internet
🟠  elektryfikacji rynku