Dane oraz procesy CRM w czasach branżowych wyzwań – Daniel Gielo Grupa Dealer

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

W pierwszym odcinku drugiej serii Rozmów Stacji Marketing rozmawiamy z Danielem Gielo z Grupy Dealer o tym jak właściwie zarządzane relacje z klientami mogą wpływać pozytywnie na wyniki sprzedażowe i zadowolenie klientów. Rozmawiamy też o tym jak procesy CRM dają możliwości dobrego planowania dalszych działań.

Podczas rozmowy analizujemy jak obecna sytuacja kryzysu logistycznego wpływa na obsługę klienta salonu oraz jak właściwie poprowadzić nowy i oczekiwany proces, który z tej sytuacji wynika, czyli utrzymywanie kontaktu z klientem, który zamówił samochód i oczekuje na realizację swojego zamówienia.

Dla słuchaczy odcinka nasz rozmówca przygotował specjalny bonus, który przedstawia w trakcie rozmowy… Zapraszamy do oglądania / wysłuchania odcinka!

Tematy rozmowy

  • czym się zajmuje Grupa Dealer?
  • jak obecna sytuacja wpływa na obsługę klienta salonu i jak radzić sobie z nowymi wymaganiami rynku?
  • jakie dane zbierać o klientach, aby móc się z nimi efektywnie komunikować w przyszłości?
  • dlaczego warto zawsze posiadać wiedzę jakim typem auta klient jest zainteresowany oraz jaki jest jego zakres podejmowanej decyzji?
  • trzy kroki zbierania danych o kliencie
  • jakie znaczenie ma analiza danych o klientach podczas planowania przyszłych celów oraz prognozowania wyników?
  • jak odpowiednio zebrane dane pozwalają zamienić „walkę marketingu ze sprzedażą” w efektywnie współpracujący zespół i sygergicznie działający mechanizm?
  • co jest ważne w kontekście analizowania danych z CRM?

Dodatkowe informacje o ofercie Grupy Dealer, jak również dane kontaktowe znaleźć można na stronie http://grupadealer.pl/